logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

3 Pages<123
[Warhammer 40k] Passionistas Hobbybeurs - 40k spelers gezocht (Zaterdag 9 april 2016)
Ureel Offline
#41 Posted : 17 April 2016 08:46:54(UTC)

Rank: Stormcrow

Medals: WH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestSilver Yeti Small 2012: 2nd place Single SmallSilver Yeti Large 2012: 2nd place Single LargeSilver Yeti Unit 2012: 2nd place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageDW Campaign 2013 Veteran: The Glorioso CrisisWH40k Campaign 2013 Warlord: War for the Obsidian ThroneGolden Yeti Small 2013: 1st place Small ScaleDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: 40K Moderator, Restricted Access, Registered, CrowsOnly, Event Organisation

Was thanked: 23 time(s) in 21 post(s)
Zal me leren van het forum te negeren... had die zaterdag niets speciaals te doen Blushing

Nu volgens wat ik van Jotie heb begrepen hebben jullie jezelf goed geamuseerd en paar geïnteresseerden gesproken.
2012-2014: gekocht=464 geschilderd=421
2015: gekocht=002 geschilderd=004
REAPER996 Offline
#42 Posted : 18 April 2016 12:18:46(UTC)

Medals: Enchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Registered, CrowsOnly
Man

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Het was een leuke dag. ThumpUp
Een paar tafels gekregen te midden van de breiwol. Laugh
Het was al van het begin af duidelijk dat we met onze bende een beetje uit toon vielen. Maar dat hield ons niet tegen om er volle bak voor te gaan.
We hadden besloten om een 2v2 battle te doen, Jotie en Ik tegen Noah en Renko.
4000 punten per team: 3400 punten aan Imperial Guard aangevuld met 600 punten Assassin's van Jotie tegen 2000 punten Necrons van Renko en 2000 punten Tyranids.

Het gekozen spel was Hammer & Anvil, waarin wij eerst mochten opstellen en als eerste aan de beurt mochten.

De eerste beurt ging zoals je mag verwachten van Imperial Guard, veel templates smijten en met veel vuurkracht een hoop Tyranids mollen.
Hier en daar een paar punten dammage aan Necron stuff maar niets zwaar, daar 60% nog in reserve stond.
Jotie wist nog een paar punten schade te doen met een paar aanvallen van zen Assassins waaronder 1 mooie schot die een gewonde Exocrine volledig wist te vernietigen.

Beurt aan Necron/Nids, niet veel speciaals gedaan, veel movement van de Nids die een Hellhound wisten te vernietigen en een 2de konden verwonden voor 2 punten. Necron schoot met zijn Doomsday Ark op wat Guard tanks maar zonder gevolg.

2de beurt ging zoals de 1ste beurt, mijn Guards deden weer wat ze moesten doen, door met 3 wyvern een volledige horde Termagant (30stuks) te vernietigen. De rest van de templates deden wat ze moesten doen en zorgden voor nog meer doden en gewonden bij de Nids. Assassins deden weer hun sneaky werk en gingen voor een paar Objectieven.

Beurt Necron/Nids, Nids wisten de resterende Hellhounds te vernietigen en gingen daarna in de aanval op mijn Armoured Sentinels. Opeens stonden er veel meer flying Nids aan onze kant en mochten mijn Guards hun borst beginnen nat maken. Necron wist 2 van de 4 Night Scythe uit reserve te halen met aan boord 2x 15 warriors. Lossen op een paar objectieven en ze proberen te houden van de boorschap. Verder weinig actie van Necrons.

3de beurt, Het zag er al wat minder goed uit voor mijn Guards nu ze de Nids oog in oog bekeken. We besloten dat het een goed moment was om versterking op tafel te zetten, en de 4 Chimera losten hun inhoud. 40 Guards stond opeens rond de Nids en konden puur met snapshots en VEEEEL geluk een Tyranid Harpy neerhalen en vernietigen. Wyvern's moesten alles geven want het was duidelijk dat de vijand ze dood wou en ze na deze ronde niet meer zouden leven. Ze wisten een restje Gargoyle te vernietigen en wat dammage hier en daar. Maar niets speciaal.
Jotie wist ondertussen nog wat punten te scoren met zijn assassins.

Beurt Necron/ Nids, Nids gingen vol voor mijn Wyvern's en dode ze alle 3 met groot gemak, maar ze hadden jammer genoeg al teveel schade gedaan. Necron kreeg nog een Scythe op het spel en kon met zijn andere warriors een aanval inzetten op mijn Guards. Met gevolg dat er een hoop minder Guards stonden dan eerst. Nids wisten nog een Sentinel neer te halen en een Leman Russ te vernietigen en een paar hull points van een andere Russ en een Chimera te doen. Necron Night Scyth wist ook nog wat schade te doen aan mijn tanks maar niets dodelijk.

Beurt 4, mijn Guards begonnen deze beurt mooi met het vernietigen van de Doomsday Ark en Jotie wist een laatste Wraith te doden. Mijn Knight Tatin had nog niet veel gedaan, met uitzondering van een brug die hij vernietigde maar ging dan 1 van Jotie's assassins helpen met het beveiligen van een Obkectief die dreigde overspoeld te raken door Necron Warriors. Kolfje naar de hand van mijn Knight en 5 min later was er geen Necron meer te zien en kon jotie het objectief nemen. De rest van mijn Guards wist een 2de groep Necron te vernietigen en zo een 2de objectief te nemen. Een groep vergeten Guards stonden op een 3de Objectief en we kregen er zodoende een gratis punt bij.

Beurt 4 Necron/Nids, Na een beetje rekenen en kijken wat er kon gedaan worden en wat niet zijn ze tot een vaststeling gekomen dat het nog onmogelijk was om te winnen en hebben ze de handdoek in de ring gesmeten.

Eindstand van het spel 8 punten voor Necron en Nids en 9 voor Guards en Assassins.
Een zeer spannende battle waarin ik veel geleerd heb, veel gezien heb en vooral veel plezier heb gehad.

Veel mensen die de nodige interesse toonden, soms met grappig commentaar (iemand wist mij te vertellen dat ik niet met Guard speel maar met Amerikaanse Leopards en de rest was Amerikaanse Artillerie .) en soms met interesse voor een gameclub in Oostende.

Al bij al een geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar.
Brynjolf Irontooth Offline
#43 Posted : 18 April 2016 14:34:55(UTC)
Brynjolf Irontooth

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Was thanked: 40 time(s) in 37 post(s)
Op onze blog heb ik wat sfeerfoto's geplaatst. >>HIER<< te bekijken.

P.S.: op die blog kun je ook dikwijls sfeerfoto's van clubavonden terugvinden.
2013 // Modellen gekocht: 69 // Modellen geschilderd: 49

2013 // Scenery stukken afgewerkt: 29

...

2014 // Modellen gekocht: 159 // Modellen geschilderd: 23

2014 // Scenery stukken afgewerkt: 16

...

2015 // Modellen gekocht: 9 + een pak cowboys // Modellen geschilderd: 0

2015 // Scenery stukken WIP: 2 // Scenery stukken afgewerkt: 0
Users browsing this topic
Guest (2)
3 Pages<123
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.