logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Zomerspel?
Squigherder Offline
#1 Posted : 28 April 2016 12:12:56(UTC)
Squigherder

Rank: Filthy Fowler

Groups: Registered
Man

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Had ik hier niet ergens een post gezien over Zomerspel? Ik vind het nergens meer terug.
Ik dacht er iets in gelezen te hebben over reclame maken voor je spellenclub indien je je 4 uur beschikbaar stelt?
Heb ik dat gedroomd?
REAPER996 Offline
#2 Posted : 28 April 2016 12:53:37(UTC)

Rank: Stormcrow

Medals: Enchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Registered, CrowsOnly
Man

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Squigherder;25002 wrote:
Had ik hier niet ergens een post gezien over Zomerspel? Ik vind het nergens meer terug.
Ik dacht er iets in gelezen te hebben over reclame maken voor je spellenclub indien je je 4 uur beschikbaar stelt?
Heb ik dat gedroomd?

Ik had ook zo iets gelezen. Maar dacht dat het misschien via Facebook was.
Je kon kans maken op een gamepakket ter waarde van 200€ als je die mascotte afdrukte en je een demo gaf.
Dan moest je een foto of zo nemen voor Facebook likes.
Brynjolf Irontooth Offline
#3 Posted : 29 April 2016 09:04:24(UTC)
Brynjolf Irontooth

Rank: Stormcrow

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Was thanked: 40 time(s) in 37 post(s)
Is blijkbaar door iemand verwijderd ... Confused

Beste spellenclub,

Op zaterdag 25 en zondag 26 juni 2016 gaat Zomerspel voor de derde keer door. Zomerspel is een spellenfestival dat vorig jaar meer dan 1000 bezoekers trok. Meer informatie over ons evenement kan je vinden op http://www.zomerspel.be of op de facebookpagina van Zomerspel.

Willen jullie graag gratis reclame maken voor jullie spellenclub op Zomerspel? Dat kan!

Wij voorzien een zone waarin jullie samen met alle vrijwilligers uit jullie club speluitleg kunnen geven aan de bezoekers van Zomerspel. Al deze vrijwilligers mogen een t-shirt (of andere kledij) van jullie spellenclub dragen. Alle andere vormen van reclame zijn bespreekbaar met de organisatie van Zomerspel. Hoe meer mensen uit de club deelnemen, des te groter jullie visibiliteit op Zomerspel.

Elke vrijwilliger krijgt gratis inkom op de dag(en) waarop hij/zij helpt op Zomerspel (minstens 4 uur speluitleg per dag). Uiteraard is er voor iedereen ook een hapje en een drankje voorzien op het evenement zelf.

Stuur me gerust een mailtje indien jullie nog vragen hebben of indien jullie graag met jullie spellenclub willen deelnemen.

Alvast een hele dikke mercie daarvoor!

En er is nog meer!

We doen een leuke wedstrijd voor spellenclubs! De spellenclub die de wedstrijd wint, krijgt een spellenpakket ter waarde van 200 euro met 5 nieuwe spellen: Mombasa, Mijn Dorp, Skye, Nippon en Orléans.

Klik op deze link om het reglement van de spellenclub-wedstrijd te bekijken: http://www.zomerspel.be/...erspel2016wedstrijd.pdf

Bedankt voor jullie interesse! Wij kijken alvast uit naar een mooie samenwerking!

Speelse groeten,
Dieter D'Haeseleer
Zomerspel vzw
2013 // Modellen gekocht: 69 // Modellen geschilderd: 49

2013 // Scenery stukken afgewerkt: 29

...

2014 // Modellen gekocht: 159 // Modellen geschilderd: 23

2014 // Scenery stukken afgewerkt: 16

...

2015 // Modellen gekocht: 9 + een pak cowboys // Modellen geschilderd: 0

2015 // Scenery stukken WIP: 2 // Scenery stukken afgewerkt: 0
Squigherder Offline
#4 Posted : 29 April 2016 13:35:36(UTC)
Squigherder

Rank: Filthy Fowler

Groups: Registered
Man

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ik ga normaal de zaterdag, maar het zal normaal gezien gewoon om te spelen zijn. Misschien volgend jaar...
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.