logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

3 Pages<123
40k League
Logan Grimnar Offline
#38 Posted : 22 May 2016 22:13:10(UTC)
Logan Grimnar

Rank: Stormcrow

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!Gamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Veteran: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Large 2013: 2nd place Large Scale

Groups: Event Organisation, CrowsOnly, Registered, 40K Moderator

Was thanked: 12 time(s) in 12 post(s)
Brynjolf Irontooth;25060 wrote:
Logan Grimnar;25034 wrote:
jerre;25031 wrote:
3 juni zijn we gesloten boys

okay..campaign begint goed... 10Jun16..Mellow ????

B

Ureel zegt dat hij gaat zorgen dat hij er is. ThumpUp

niceBigGrin Cool

B
2013: bought: 18 painted: 28
2014: bought: 0 painted: 8
Sjapie Offline
#43 Posted : 11 June 2016 11:59:48(UTC)

Rank: Filthy Fowler

Medals: SBBTF 2011 Warrior: Second EditionWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsDW Campaign 2013 Warrior: The Glorioso Crisis

Groups: Administrators, Event Organisation, Registered, Restricted Access

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Gisteren zijn de laatste twee battles gespeeld.
Laat jullie feedback zo vlug mogelijk na, dan kan ik kijken om de nieuwe missions te geven. Reken op een klein weekje tijd om de missions in elkaar te boxen.
Pledge 2014:
Gekocht 7 Geschilderd 3
Logan Grimnar Offline
#44 Posted : 11 June 2016 19:26:40(UTC)
Logan Grimnar

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!Gamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Veteran: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Large 2013: 2nd place Large Scale

quick Battlereport, fluff komt later..

Battle: 1500ptn SW vs SOB in Spacemarine kostuumFlapper
Mission: Wargame Training
setting: de SW en SM zijn overeengekomen om in de lokale Simulation training area een battle uit te vechten (3Obj based mission) doch hebben beide Armies ook secondairy Obj waar de tegenstander niks van weet.

Obj SW
- kill SM commander
- captere Obj tegenstander (2VP vanaf beurt 2)
- defend own line (1VP vanaf beurt 2)

Obj SM
- keep SW away of your left flank
- captere Obj tegenstander (2VP vanaf beurt 2)
- defend own line (1VP vanaf beurt 2)

ondanks het feit dat het altijd leuk is om tegen Ureel te spelen (en vooral het was lang geleden) merkten dat we beiden toch ietwat soortelijke gelijke armylijsten op tafel hadden staan = saaie game.

Niet tegenstaande dankzij de mission special rules zorgde de battle in de eerste ronde voor vuurwerk waar de SW toch veel volk verloor maar dit was tevens ook het hoogtepunt van de SM waar we snel stagneren in een "good old trenchwar".

Ureel zijn reserves kwamen maar niet wegens de dice modifiers waardoor de SW beetje per beetje de SM konden inpakken. Echter pas in de allerlaatste ronde behaalde de SW hun Obj door de SM commander te doden in CC waar beiden sinds turn2 een challenge uitvochten.

man van de match = SW lord op bike die 5rondes met 1wound bleef saves halen en uiteindelijk de SM commander versloeg
dummy van de dag = Wolfguard in TDA die meer bang hadden van boltershots dan melta en plasma...

result SW:
- killed SM commander = 3VP
- Obj nemen: 3turns flagObj tegenstander = 2VP * 3 = 6VP
- 2 turns kunnen vermijden dat enemy obj pakt = 1VP * 2 =2VP
tot = 11VP

merci Ureel voor de fijna avond!

B
REAPER996 Offline
#45 Posted : 13 June 2016 20:57:07(UTC)
REAPER996

Medals: Enchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Registered, CrowsOnly
Man

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)

Battle was waarschijnlijk de snelste in de geschiedenis van 40K. Brick wall

750 punten Guard tegen 750 Nids.
Ik moest zo veel mogelijk objectieven scoren. 2 binnen de 24" van Noah zijn tafelrand, 2 binnen de 24"-36" en 1 verder dan 36".
Noah moest zijn troepen vermommen als onzichtbare blips en ik zou deze moeten "verkennen". Noah moest meer troepen vernietigen als ik punten kon nemen.

Deployment:
4 Chimera's met in elk 1 squad veterans met een flamer.
1 Chimera met headquarters.
Alle Chimera's voorzien van flamer i.p.v. Heavy Bolters.
1 Elysian tauros assault vehicle deed outflanking.

Noah Plaatst de helft van zijn Nids dicht tegen mijn tanks maar onder de cover van zijn blips.
Geen idee wat hij had en wat ik kon verwachten. De rest ging het veld opkomen via infiltrate.
(De juiste lijst van noah weet ik niet...maar er waren 2x5 genestealers, 2 Lictors, 3 venom of zoanthropes en ....) Noah zal wel aanvullen. ThumpUp

1ste beurt Nids, Noah was als eerste aan zet. Een slechte rol voor psychic powers zorgde voor een hit op Noah zijn Thropes. Alles wat dichter gekomen bij mijn tanks. 1 unit die een aanval wou inzetten maar de nightfight was een fail. Dus niets gebeurt.

1ste beurt Guard, Mijn tanks konden mooi in range komen voor een eerste unit onder vuur te nemen. 5 Chimera's konden met hun Multi-Laser en wat geluk 3 Thropes uitschakelen. Verder konden mijn Guards een 1ste objectief (1pnt) scoren en mijn Tauros kwam het veld op om meteen een 2de objectief (3pnt) te scoren aan de andere kant van het veld waar er niemand stond.

Beurt 2 Nids, Noah was in achtervolging van mijn tanks, maar kon niets doen om in de buurt te komen. Dan maar besloten om zijn 2x5 genestealers en Lictors te laten infiltraten net achter mijn Chimera's.

Beurt 2 Guard, Daar Noah geen assault kon doen door de infiltrate hadden mijn guard een mooi slachtoffer gevonden voor hun flamers.
Alle guards uit de Chimera's en de knallen maar, door mijn QH hadden mijn Lasgunners allemaal een extra schot. Na veel schoten en een hoop flamers van zowel mijn Guards als mijn Chimera's bleef er niets meer over van de 4 units en wisten mijn troepen nog een objectief (2pnt) te scoren.
Tevens had mijn Tauros nog een Objectief (2pnt) weten te scoren omdat er weer niemand aanwezig was op zijn speelhelft.

Op dit moment was het spel zo goed als gespeeld en besloot Noah dat verder spelen geen zin meer had.
Jammer van het spel, zeker voor Noah, want zo was er voor ons beiden niet echt iets aan.

Eind resultaat : 8 punten voor mij...2x2 punten,1x3 punten en 1x1 punt.
0 punten voor Noah...Geen slachtoffers of schade aan mijn voertuigen.
REAPER996

2015 B=5/P=41/S=14
2016 B=59/P=35/S=0
Sam Offline
#46 Posted : 15 June 2016 09:59:25(UTC)

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Warrior: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warboss: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestBronze Yeti Large 2012: 3th place Single LargeGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Best Team: War for the Obsidian ThroneTyrant of Malal: War for the Obsidian Throne

Groups: CrowsOnly, Registered

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
REAPER996;25091 wrote:

Battle was waarschijnlijk de snelste in de geschiedenis van 40K. Brick wall

Eind resultaat : 8 punten voor mij...2x2 punten,1x3 punten en 1x1 punt.
0 punten voor Noah...Geen slachtoffers of schade aan mijn voertuigen.

Ouch. BigGrin

Ja, zoveel flamers in combinatie met enkel infantry Nids, dat kon alleen maar slecht aflopen.
Ik zal nog eens moeten afkomen om die vuile guard in elkaar te koeken eh, honour of the Nids en zo. Cursing

Wielder of the Nid Stick (tm)

2015: gekocht: 00, geschilderd: 09
2014: gekocht: 11, geschilderd: 10
Sjapie Offline
#47 Posted : 18 July 2016 10:08:00(UTC)

Medals: SBBTF 2011 Warrior: Second EditionWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsDW Campaign 2013 Warrior: The Glorioso Crisis

Groups: Administrators, Event Organisation, Registered, Restricted Access

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Ik heb de nieuwe missions gemaakt. Iedereen zou ze ontvangen moeten hebben. Indien niet, laat iets weten op mijn mailadres of per pm op mijn telefoon. (ik kijk niet genoeg op de boards).
Pledge 2014:
Gekocht 7 Geschilderd 3
Logan Grimnar Offline
#48 Posted : 18 July 2016 12:49:40(UTC)
Logan Grimnar

Sjapie;25129 wrote:
Ik heb de nieuwe missions gemaakt. Iedereen zou ze ontvangen moeten hebben. Indien niet, laat iets weten op mijn mailadres of per pm op mijn telefoon. (ik kijk niet genoeg op de boards).

check,

reeds PM'tje gestuurd naar mijn tegenstander :)

B
Brynjolf Irontooth Offline
#49 Posted : 20 July 2016 17:53:12(UTC)
Brynjolf Irontooth

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Was thanked: 40 time(s) in 37 post(s)
Ontvangen. ThumpUp

Volgende week vrijdag (29 juli) is trouwens goed voor mij Bert.
2013 // Modellen gekocht: 69 // Modellen geschilderd: 49

2013 // Scenery stukken afgewerkt: 29

...

2014 // Modellen gekocht: 159 // Modellen geschilderd: 23

2014 // Scenery stukken afgewerkt: 16

...

2015 // Modellen gekocht: 9 + een pak cowboys // Modellen geschilderd: 0

2015 // Scenery stukken WIP: 2 // Scenery stukken afgewerkt: 0
Logan Grimnar Offline
#50 Posted : 20 July 2016 21:00:25(UTC)
Logan Grimnar

Brynjolf Irontooth;25131 wrote:
Ontvangen. ThumpUp

Volgende week vrijdag (29 juli) is trouwens goed voor mij Bert.

nice!! BigGrin

B
#51 Posted : 23 August 2016 13:49:42(UTC)
Brynjolf Irontooth

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Vrijdag 29 juli hebben Bert en ik dan tegen elkaar gebattled.

- De deployment van beide legers bestond uit een gedeelte onmiddellijk deployen en dan de rest in reserves. Reserves moesten alternatief gedeployed worden uit twee counters (of deepstrike) ipv zoals gewoonlijk via je tafelrand of outflank. Als de vijand een beurt bij een counter kon parkeren, werd de reservecounter vernietigd (en als beide vernietigd waren, mocht je zelfs geen reserves meer laten opkomen).

- Bert (Space Wolves) en ik (Dark Eldar) hadden pre-battle een gelijkaardig plan. Zo snel mogelijk de reservecounters van de andere vernietigen om zo verdere reserves onmogelijk te maken. Bert parkeerde een Grey Hunter unit op één van zijn twee reservecounters om die te beschermen, terwijl hij in de buurt van elk van mijn twee reservecounters een droppod liet neerkomen met Blood Claws om die te vernietigen. Ik daarentegen vertrouwde op de flatout snelheid van m'n fast skimmers om die van Bert in beurt 1 te kunnen vernietigen. Ik had ook mijn counters in de hoeken van m'n tafelrand gelegd om zo de droppod deepstrike in de buurt van m'n counters moeilijker/gevaarlijker te maken + zo Bert te verplichten zijn leger op te splitsen. Ik was ook van plan om op elke counter een kleine warrior unit te parkeren, maar ergens ben ik dit dan vergeten in m'n deployment phase. Tongue

- Bert koos om geen te groot risico te nemen met z'n droppods en lieten ze deepstriken in de buurt vna de counters, maar niet zo dicht dat hij potentieel van de tafel kon scatteren. Hierdoor bleek slechts één van de twee Blood Claw units dicht genoeg te landen om een counter te vernietigen. In mijn beurt kon ik één van Bert zijn counters dan vernietigen, maar de tweede werd bewaakt door een tactisch goed geplaatste Grey Hunter unit waardoor die onmogelijk was te bereiken. Zoals ik al zei, gelijkaardig plan, van beiden half geslaagd, waardoor we eigenlijk beiden onze reserves toch gewoon konden laten binnen komen de volgende beurten. Ik heb hier wel wat geluk gehad dat Bert zijn droppods niet beiden dichter bij m'n counters landen. Het vergeten opstellen van m'n warrior units op die counters zou anders wel eens zuur hebben kunnen opbreken. Gelukkig was de positionering van mijn counters (in twee hoeken) dan wel weer tactisch genoeg om zo deepstrike perikelen te veroorzaken bij Bert (riskeer je om dicht deep te striken en dan mogelijk van tafel te scatteren, of deepstrike je wat verder met het risico dat je niet in range komt van de counters?).

- Vanaf beurt 2 lag het verloop van de battle in mijn voordeel. Bert zijn drie units konden niet verder van elkaar staan, terwijl mijn leger op basis van de betere firerange en hogere mobiliteit als één geheel kon opereren. Tactisch was het dan ook zo dat ik trachte met heel m'n leger te focussen op één van Bert zijn units en ondertussen uit range te blijven van zijn andere units. Een plan dat goed bleek te werken en zo werd Bert zijn leger mondjesmaat uitgedund.

- Wat de exacte objectieven waren, wisten we niet van elkaar. Er lagen wel zo'n 8 objective counters op de tafel. Achteraf bleek dat Bert de twee in het centrum van de tafel moest kunnen claimen, terwijl ik punten scoorde met units te enslaven (= volledig te vernietigen). Ik won uiteindelijk de battle daar in beurt 7 Bert enkel nog wat droppods over had en de objectieven niet meer kon controleren, terwijl ik heel wat punten gescoord had met units vernietigen. Win voor de Dark Eldar!! Smile

Een hele leuke battle tegen Bert. ThumpUp

Memorabele Space Wolf units:
- ik denk dat bij de SW de unit of the game de Grey Hunters waren. Vanaf het begin van de battle hebben ze reservecounter succesvol kunnen verdedigen en ze waren één van de laatste SW op tafel (ze werden uiteindelijk in de buurt van één van Bert z'n te claimen objectieven vernietigd).
- tweede unit die aanspraak maakt op een vermelding is de Blood claw unit die één van mijn reservecounters vernietigde en waarvan één Blood Claw maar niet dood wou gaan (uiteindelijk wel, maar dat heeft meer beurten en units geëist dan ik dacht).

Disappointing Space Wolf units:
- de Runepriest die de Dark Eldar ervan overtuigde dat psychic powers inderdaad overrated zijn ;)
- Bert zijn plasmaguns die wel konden hitten, maar uiteindelijk met snot leken te schieten (= weinig succesvolle to penetrate). ;)

Memorabele Dark Eldar units:
- de gezamenlijke deployment force (zonder de reserves dus). Door als één geheel zich goed te positioneren en gezamenlijk te focussen op één van Bert zijn units bleken ze heel efficiënt.
- de venom (met warriors) die in beurt 1 één van Bert zijn reservecounters kon vernietigen en daarna slechts één hullpoint verloor ondanks het dichtst in de buurt te blijven van Bert zijn leger (goeie jink saves!).

Disappointing Dark Eldar units:
- de Razorwings die met hun dark lances slechts één droppod wisten te vernietigen gedurende de hele battle.

Rumours:
- Na Matthijs z'n Salamander Librarian hebben de Dark Eldar nu ook een Space Wolf Priest gevangen. "The Feast of Silver Impaler" beloofd een mooi assortiment te kunnen aanbieden in de arena's van Commorragh. Smile

...

...

Bardic Offline
#52 Posted : 23 August 2016 19:33:32(UTC)
Bardic

Medals: SBBTF 2011 Veteran: Second EditionWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!Painting Competition 2012 Adept: The White YetiWH40k Campaign 2013 Warrior: War for the Obsidian Throne

Groups: CrowsOnly, Event Organisation, Registered
Man

Was thanked: 28 time(s) in 27 post(s)
Bert, Vulkan wil es een klapke doen met Logan. Iets over joint-ops enzo.

Noa, ik heb nog steeds een date met jou krabbers. Eerstvolgende datum die voor mij past is 9 september. 16 en 23 september passen ook. Laat je iets weten zodat we de league niet op ons laten wachten?
Fire within, Fire without

2013
Gekocht: 167
Geschilderd: 119

2014
Geplooid
REAPER996 Offline
#53 Posted : 23 August 2016 21:04:46(UTC)
REAPER996

Medals: Enchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Man

Idem voor Ureel. We moeten ook nog onze battle doen.
Wanneer zou deze voor jou passen? ThumpUp
REAPER996

2015 B=5/P=41/S=14
2016 B=59/P=35/S=0
#54 Posted : 27 September 2016 17:34:40(UTC)
Brynjolf Irontooth

Nog geen verslagje van de Lizards tegen de Krabbers? Tongue

..

Wanneer spelen jullie nu Ureel(!!!!!!!) en Bart?

...

...

Bardic Offline
#56 Posted : 27 September 2016 18:13:20(UTC)
Bardic

Medals: SBBTF 2011 Veteran: Second EditionWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!Painting Competition 2012 Adept: The White YetiWH40k Campaign 2013 Warrior: War for the Obsidian Throne

Groups: CrowsOnly, Event Organisation, Registered
Man

Was thanked: 28 time(s) in 27 post(s)
Brynjolf Irontooth;25225 wrote:

..

Battle is gespeeld, maar door een foutje van de lokale Astropath is alle verslaggeving in de Warp verdwenen...

net zoals ongeveer mijn ganse leger...
Fire within, Fire without

2013
Gekocht: 167
Geschilderd: 119

2014
Geplooid
REAPER996 Offline
#55 Posted : 28 September 2016 14:14:33(UTC)
REAPER996

Man

Brynjolf Irontooth;25225 wrote:

..

Vorige vrijdag zat men leger in de koffer, maar Ureel liet mij op het laatste weten dat hij niet durfde spelen.
Of wast iets met te weinig tijd...? LOL
REAPER996

2015 B=5/P=41/S=14
2016 B=59/P=35/S=0
REAPER996 Offline
#57 Posted : 07 November 2016 21:21:10(UTC)
REAPER996

Man

Leuk battle tegen de Space Marines van Ureel.

1500pn IG tegen 1500pn SM

Mijn Guard moest een zo sterk mogelijke basis maken die ze zo goed mogelijk moesten verdedigen tegen Ureel zijn Marines.

Turn 1 Ureel :
Bikes en Predator kwamen allemaal naar voor om mijn Guards onder vuur te kunnen nemen.
2 Drop pods met dodelijk inhoud kwamen toe in de achterhoede van mijn Guards. Waar een Dreadnought met flamer meteen korte metten maakt met 3 Heavy Weapons team. 10 Marines namen mijn Guards onder vuur zonder veel schade te doen. Bikers konden hier en daar een guard afmaken en een Leman Russ een hullpoint afsnoepen.

Turn 1 IG :
Alles blijft staan van mij, en mijn 3 wyvern's konden op 1 man na de 10 marines van de drop pods vernietigen. Mijn guards in de trenches konden een paar punten afschieten bij de bikes, maar niets speciaal. De Stormlord deed waar hij goed in was...veel dammage doen. En na de shooting stonden er opeens een pak minder bikes op het veld mede door hulp van mijn 2 Russen.

Turn 2 Ureel : 3de droppod kwam in het spel met nog eens 10 marines waarvan 1 flamer. Deze konden nog een hoop heavy weapons vernietigen. En de Dreadnought viel mijn Stormlord aan, goed voor een 4de hitpoint. Waarna hij een aanval deed op de achterkant van mijn Stormlord. Achteraf gezien een grote fout van mij, deze niet aan te vallen. Een goede aanval van Ureel en een pen hit had tot gevolg dat de Stormlord veranderde in een apocalyptische blast. 20 van de 26 inzittende dood, mijn Russ dammage, en een hoop guards dood die te dicht stonden. Enige goede aan dit...Ureel was ook 4 Marines kwijt door deze explosie.

Turn 2 IG : Met man en macht proberen de Dreadnought te doden. Wat na veel geluk en veel firepower lukte. Wyvern's doden nog een paar Marines maar werden lastig gevallen door de overlevende Marine (deze wist later nog Solo een wyvern te vernietigen.). Droppod kreeg een weapon destroyed en de overige Bikers werden vernietigd.

Turn 3-4-5... Niet zo veel speciaal...Ureel kreeg zijn 2 Stormtalons op tafel en kon redelijk wat Guard afmaken. Na een paar beurten wisten we deze 2 uit de lucht te schieten met een overvloed aan 6'en. De laatste Marines werden gedood, nadat ze een wyvern konden meenemen. Mijn Russen wisten nog de Predator te vernietigen en dat was dan ook het laatste model van Ureel.

Punten hebben we niet echt bijgehouden maar we hadden besloten het op een draw te houden. Ureel had first blood, ik slay the warlord.
Objectieven hadden we wat uit het oog verloren daar we niet 100% wisten hoe deze te berekenen. Al bij al een dikke fun game en ik zie uit naar een volgende, hopelijk Ureel ook.

Nog wat sfeer beelden.

REAPER996

2015 B=5/P=41/S=14
2016 B=59/P=35/S=0
Ureel Offline
#58 Posted : 08 November 2016 10:27:28(UTC)

Medals: WH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestSilver Yeti Small 2012: 2nd place Single SmallSilver Yeti Large 2012: 2nd place Single LargeSilver Yeti Unit 2012: 2nd place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageDW Campaign 2013 Veteran: The Glorioso CrisisWH40k Campaign 2013 Warlord: War for the Obsidian ThroneGolden Yeti Small 2013: 1st place Small ScaleDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: 40K Moderator, Restricted Access, Registered, CrowsOnly, Event Organisation

Was thanked: 23 time(s) in 21 post(s)
Jouw warlord was ook dood eh in die stormlord BigGrin

Was fun. Ga niet meer zolang wachten om.de volgende battle te doen.
2012-2014: gekocht=464 geschilderd=421
2015: gekocht=002 geschilderd=004
REAPER996 Offline
#59 Posted : 08 November 2016 11:22:01(UTC)
REAPER996

Man

Ureel;25311 wrote:
Jouw warlord was ook dood eh in die stormlord BigGrin

Was fun. Ga niet meer zolang wachten om.de volgende battle te doen.

Inderdaad, was ik al vergeten. Brick wall
REAPER996

2015 B=5/P=41/S=14
2016 B=59/P=35/S=0
Users browsing this topic
Guest
3 Pages<123
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.