logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Hallo
kevin Offline
#1 Posted : 28 March 2011 17:57:25(UTC)

Rank: Filthy Fowler

Groups: Registered

Hallo , ik ben zopas in Oostende komen
en ik had al eens vroeger gehoord van de brassman.
dus mail ik eens om te vragen wanneer jullie exact samenkomen.
En ook hoe dat jullie afspreken ,
is het zo dat je verplicht bent altijd op voorhand af te spreken
of kan je je gewoon laten binnenvallen ook als het niet voor Magic is?
En welke spellen kan je dan spelen?
Ik weet dat Warhammer gespeeld word bij jullie maar qua bordspellen enzo weet ik niet of je eerst op voorhand moet afspreken of gewoon kan inspringen bij een spel dat opstart .
( gelijk de Battlestar galactica club in gent )
)
Nu over mezelf , ik ben een fervente gamer ,
in bordspellen en elektronische games ,
maar ik heb zelf ook een klein vampire leger en ook nog 2 Blood bowl teams (Orcs en Chaos Dwarves).
Vroeger speelde ik Magic maar ik heb men kaarten verkocht,
maar de regels ken ik nog wel,
en speelde regelmatig eens mee met een multiplayerke in de OutPost gent
maar dan met het deck van een maat.

Qua bordspellen ben ik meer een fan van wargames (memoir 44,axis , Twilight imperium)
sociale games ( aye dark overlord , munchkin , jungle speed )
en ook adventure games (battlestar galactica bvb. )

(Dus als je een kandidaat zoekt voor deze games of om je tourney deck mee te playtesten
ge moog het me gerust zeggen)

Grtz
K
Bioh@zard Offline
#2 Posted : 28 March 2011 18:23:32(UTC)
Bioh@zard

Rank: Stormcrow

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Warrior: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Best Team: The Sea of SoulsWH40k Campaign 2012 Warboss: The Sea of SoulsBBQ Bash 2012 Veteran: Carni-Fest

Groups: CrowsOnly, Registered, Administrators, Restricted Access

Was thanked: 13 time(s) in 12 post(s)
Hoi Kevin, en welkom op onze website.

Normaal gezien is de club elke vrijdagavond open vanaf 20.00 uur tot na 0.00 uur. Uitzonderingen daarop worden op de site gemeld, maar komen niet zo heel vaak voor (bvb tijdens de kerstperiode kan er eens een andere dag afgesproken worden als kerst en nieuw op een vrijdag vallen).

Afspreken kan via een post, via PM naar een bepaalde speler of in de club zelf. Voor zover ik weet worden magic-events ook op de boards geplaatst, maar er zijn elke week wel magic spelers aanwezig. Ook boardgame spelers kun je altijd vinden in de club.

Voor zaken zoals BloodBowl wordt er geprobeerd om af te spreken (al dan niet in een league verband) met je tegenstander, en ook voor Warhammer 40K is dit meestal het geval (maar wij regelen dit door een soort kalendertje te plaatsen onder de 40K boards). Dit vooral omdat je toch een zekere afspraak moet kunnen maken over hoe groot je leger is, en je wel wat mee moet hebben om te kunnen spelen waardoor het zonde zou zijn daar te staan zonder tegenstander.

En der staat altijd wel een chinese vrijwilliger aan de bar die je kan aanspreken voor een introductie.

Dus kom gerust eens af, en dan heb je meteen een zicht op hoe het er aan toe gaat! Dancing

Brian

In war, it matters not who is right, only who is left.
Brynjolf Irontooth Offline
#3 Posted : 29 March 2011 10:31:20(UTC)
Brynjolf Irontooth

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Was thanked: 40 time(s) in 37 post(s)
Zoals Brian al zei de club is open elke vrijdag van 20h00 tot 00h00, alhoewel die 00h00 meestal ruim mag bekeken worden.

Voor MagicTG zul je inderdaad altijd wel een tegenstander vinden, en misschien mag je als je het vriendelijk vraagt ook wel met een deck van één van de aanwezige Magic-spelers spelen. Wink

Voor boardgames zul je ook meestal wel (een) tegenstander(s) vinden 90% van de tijd. De laatste vrijdag van elke maand kun je zelfs 100% zeker zijn om een aantal toffe boardgames te kunnen spelen. We spelen allerhande verschillende bordspellen, maar liefst diegene waar je ergens op de baan een kloot kunt af trekken bij je tegenspelers. Wink

Voor Bloodbowl en Warhammer 40k maak je inderdaad best een afspraak op voorhand, kwestie om zeker te zijn van je tegenstander (dit via forum of gewoon de vrijdag er voor even polsen bij de aanwezige spelers). De derde vrijdag van de maand is het de beurt aan WH40k om extra in de schijnwerpers geplaatst te worden en kun je dus 100% zeker zijn van een battle.
Bloodbowl wordt wel elke week gespeeld, maar daar er een league loopt, best ook hier eerst eens een afspraak maken, en vanaf de volgende league gewoon zelf meedoen. Wink

Voor Warhammer Fantasy maak je zeker best een afspraak, daar dit spel op een heel laag pitje staat voor het moment in onze club.

Greets
Jotie
2013 // Modellen gekocht: 69 // Modellen geschilderd: 49

2013 // Scenery stukken afgewerkt: 29

...

2014 // Modellen gekocht: 159 // Modellen geschilderd: 23

2014 // Scenery stukken afgewerkt: 16

...

2015 // Modellen gekocht: 9 + een pak cowboys // Modellen geschilderd: 0

2015 // Scenery stukken WIP: 2 // Scenery stukken afgewerkt: 0
Bioh@zard Offline
#4 Posted : 29 March 2011 10:45:49(UTC)
Bioh@zard

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Warrior: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Best Team: The Sea of SoulsWH40k Campaign 2012 Warboss: The Sea of SoulsBBQ Bash 2012 Veteran: Carni-Fest

Groups: CrowsOnly, Registered, Administrators, Restricted Access

Was thanked: 13 time(s) in 12 post(s)
En ook voor W40K kan je meestal vragen of er iemand een extra leger heeft om eens te proberen. De meeste van onze spelers hebben wel een tweede (of meer) leger waar ze eens een demo mee kunnen geven.
In war, it matters not who is right, only who is left.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.