logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

2 Pages12>
[Oostende] Warpstorm 2012 - Nabespreking
Redwyrmling Offline
#1 Posted : 24 November 2012 20:11:27(UTC)
Redwyrmling

Rank: Stormcrow

Medals: WH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!WH40k Campaign 2013 Best Team: War for the Obsidian ThroneWH40k Campaign 2013 Veteran: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Jungle 2013: 2nd place Jungle TerrainEnchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Event Organisation, Registered, CrowsOnly
Man

Was thanked: 20 time(s) in 19 post(s)
Leuk toernooi heb me goed geamuseerd! Zeker voor herhaling vatbaar! Wanneer is er nog eens een event met muffins?

Hoeveelste ben ik geworden? Zat ik bij de bovenste helft?
Logan Grimnar Offline
#2 Posted : 24 November 2012 20:41:21(UTC)
Logan Grimnar

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!Gamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Veteran: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Large 2013: 2nd place Large Scale

Groups: Event Organisation, CrowsOnly, Registered, 40K Moderator

Was thanked: 12 time(s) in 12 post(s)
Originally Posted by: Redwyrmling Go to Quoted Post
Leuk toernooi heb me goed geamuseerd! Zeker voor herhaling vatbaar! Wanneer is er nog eens een event met muffins?

wanneer kunnen we battle reports lezen, cheesy lijsten, foto's.....

B
2013: bought: 18 painted: 28
2014: bought: 0 painted: 8
tom_ep Offline
#3 Posted : 25 November 2012 07:01:57(UTC)

Rank: Master

Groups: Registered

Originally Posted by: Logan Grimnar Go to Quoted Post

wanneer kunnen we battle reports lezen, cheesy lijsten, foto's.....

B

Ik had het volgende bij:
Coteaz
5 henchmen squads in psyback for cheap objective grabbing
3 psyfledreads
Als allies wat Necrons van de Vraknyth Dynastie. Coteaz is daar blijkbaar mee on talking terms en nam mee:
Necron overlord
2 keer 10 immortals met gauss in night scythes
5 wraiths
anni barge

Ronde 1 tegen footslogging wolves/guard hybride met defense line van steven. Probleem was range voor mijn tegenstander en mijn volume of shots deed hem zoveel pijn... Hij maakte ook foutje in deployment waardoor ik 80% van mijn leger kon verstoppen voor zijn long fangs en de andere 20% uit range kon houden. Om 1 of andere reden dacht hij dat ik zou rushen naar zijn linies early on, wat ik enkel deed als het kalf natuurlijk half doodgeschoten was ...

Ronde 2: tegen de nids van wim. 3 tervigons die gauntjes poepen in een missie waar ge meer scoring units in ne quarter moet hebben is redelijk iffy. Deze keer kon coteaz wel seizen dus schoot ik eerst zijn anti-tank weg (dag hive guard en dag zoanthropes) en begon ik stelselmatig zijn troepen te bombarderen met mijn volume aan shots. Eens dat gedaan was was het de grote beesten opkuisen (mindschakle scarabs zijn gemeen op een tervigon zo blijkt, tee hee!) en de psybacks naar de quarters rijden/uitstappen/runnen voor punten te scoren. Wim had enkel nog zijn warlord staan met 1 van zijn drie carnies. Wat een pokke harde unit is dat zeg!

Ronde 3 tegen marc zijn necrons. Zijn drie units wraiths waren hier ook scoring dus marc had echt wel een advantage. Ik kan echter weer seizen en coteaz rolde misfortune op divination. Ik had weer de range dus bleef board-edge huggen waardoor marc de onaangename keuze had van early te committen terwijl al zijn troepen nog in reserve zaten ofwel geen fluit te doen. Str8 missiles op wraiths die hun save moeten herrollen is not funny, en marc zijn wraith units gingen heel snel liggen. Ik offerde 1 henchmen unit op om punten te scoren en mijn wraiths assaultten een barge in midfield om een objective te kunnen claimen eens het aan frut getrokken was (str 6 rocks als ge maar dingen moet doodglancen). Marc zijn reserves kwamen dan in, maar in plaats van mijn units van de objectives te clearen schiet hij bijna alles op coteaz, die geen 1tje kan rollen. Oops. Shooting phase wasted en geen missiepunten. Ik kon dan wel met misfortune zijn unit immortals en met de rest drie units warriors neerhalen en game over voor Marc ...

Mijn lijst is beetje cheesy in de unfluffy combo, maar dodelijk efficient. 6th really is a shooting game ...

Weeral een puik toernooitje mannen. mooiste tafels en rulespack van het land, en ik heb me weeral goed geamuseerd en drie toffe battles gehad. Tegen twee ETC mannen mogen spelen dus was ook goede training voor mijn lijstje :)

Enige gripe die ik zowat had is de puntentelling. Ik vind het jammer dat de primary allesbeslissend was. Als je daar won had je nog eens extra 5 punten en was de kloof geslagen. Ik ben meer fan van win the battle loose the war, waar secondary en tertiary missions ook voor redelijk wat meetellen en waardoor je de focus in de battle kan verleggen als het niet goed gaat en toch nog punten kan scoren. Het feit dat er geen 'leveling' van de scores gebeurde (naar bvb zelfde punten voor massacre of solid victory of zo) betekende ook dat de mannen op tafel twee met 9 punten achterstand bijna geen enkele kans hadden van het toernooi nog te winnen. Beetje jammer voor hun wel vond ik.

Jason: be prepared to be challenged next year. Ik hoop dat de mannen het toelaten. Time to put yer balls where yer mouth is :)
Ureel Offline
#4 Posted : 25 November 2012 10:08:52(UTC)

Medals: WH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestSilver Yeti Small 2012: 2nd place Single SmallSilver Yeti Large 2012: 2nd place Single LargeSilver Yeti Unit 2012: 2nd place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageDW Campaign 2013 Veteran: The Glorioso CrisisWH40k Campaign 2013 Warlord: War for the Obsidian ThroneGolden Yeti Small 2013: 1st place Small ScaleDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: 40K Moderator, Restricted Access, Registered, CrowsOnly, Event Organisation

Was thanked: 23 time(s) in 21 post(s)
Na dit kaas festijn hierboven, tijd voor wat bravere fluffy fun gaming Wink

Mijn leger:

Was een probeersel. Jeej for troops & footsloggers.
Librarian (biomancy)
2x10 marines (ML & plasmagun)
5 scouts
5 shooty terminators (cyclone)
10 sternguards in droppod (4 combi's, moeten er dringend meer worden!)
6 assault marines

Uriah jacobus (FnP & +1 attack aan ze unit)
20 sisters of battle (2 meltaguns)

Deze laatste unit is echt wel leuk! Scoring & tarpit + ze schieten aan BS4 met hun bolters dus dat kan best ook wel pijnlijk worden. Goed idee van je Mathieu ThumpUp

Battle 1 vs. Space marines en je moet 6 objectives claimen in de laatste beurt.

Mechanised space marines met 2 landraiders + assault marines & vulkan als HQ.

Niet echt een ideale lijst om tegen te spelen... Gezien mijn gebrek aan deftige AT capaciteiten. Ik had wel ergens een tactische plannetje uitgewerkt om een bottleneck te creëren en het daar unit per unit dood te grinden. Maar in turn 1 liepen m'n eigen terminators van tafel en misten de 2 combi-melta's van de sternguard de eerste landraider. Weg plan en nu zat ik echt in de problemen.

Nieuw plan: focus on the troops. In de volgende 3 beurten schakel ik 2 van de 3 scoring units uit. Einde van beurt 4 (of was het nu 5?) heeft hij nog 1 objective in handen van 3 battle points en ik 3 objectives van in totaal 6 BP's. Dan nog beetje secondary en tertiary objectives en een solide win voor mij. Eigenlijk had ik deze battle nooit mogen winnen, maar tegenstander heeft een paar fouten gemaakt:
- unit van 20 sisters met 5 assault terminators geassault. => helft van de sisters dood, maar met de hulp van nog stuk of 12 gewone marines werden de terminators 1 voor 1 gedood. Don't assault the tarpit! Laugh
- te defensief spelen van m'n tegenstander. Dit was de situatie turn 2

Hij had zich echt helemaal in z'n hoekje geïnstalleerd. (was ook wel beetje mijn plan want ik had daar ook mijn objectives neergezet... BigGrin ) Maar had hij turn 2 gewoon m'n sternguards geassault met z'n HQ + assault terminators uit de links landraider op de foto (en ondertussen met z'n shooting de troop choices al verzwakt) ging hij volgens mij zeker winnen. Maarja, gelukkig voor mij dus niet.

Leuke battle, aangename tegenstander (wel int Frans te doen!) en dus een win.

Battle 2 vs. Grey Knights
Geen army foto van hem gevonden. Maar hij had mee:
Cotaez met unit hechmen (2 apen, paar cannonfodder bodies & paar plasmacannon servitors)
3 x 5 terminators
land raider redeemer
2 stormravens (MM & lascannon)

Teveel flyers voor m'n lijstje, maar ik speel graag tegen elite legers. Geen goeie battle voor de GK's...
1 terminator unit maakt zich belachelijk tegen de sternguards ze sterven allemaal in de CC. (sternguards falen weer om de landraider op te blazen! => dat worden 4 combi-melta ipv 2 vanaf nu!) De landraider sneuvelt aan de meltabomb van de assault squad sergeant.

2 andere terminator units deepstriken:
-1ste wordt langzaam aan doodgebolterd met hier en daar beetje plasma en een paar ML shots. Uphill proberen te chargen is onmogelijk! 5 of 6" difficult terrain = 11 of 12 die je moet rollen om tekunnen chargeren. (mijn troop die hij wou uitschakelijk heeft dan ook 2 keer een beetje verder op het terrain weggelopen Laugh )
-2de unit terminators wordt direct gewiped nadat ze gedeepstriked waren.
-Cotaez z'n unit wordt doodgeschoten door een gecombineerde effort van: combat squad sternguards, stormtalon en outflanking scouts. Cotaez probeert nadien nog te gaan helpen in de combat van sternguards + libby tegen de terminators maar de libby slaat eerst en instakilled hem met z'n str6 staff. LOL

Stormravens werden straal genegeerd...

De stormtalon is hier aant schieten op de unit henchmen op het heuveltje.

25 - 0 win! Cool

Battle 3 (op tafel 2) vs. Jason en z'n chaos daemons

Was gewoon nooit een battle. Die flamers (en screamers ook een klein beetje) zijn er zo volledig over, dat het gewoon niet meer speelbaar is. De eerste persoon die beweert dat 6 flamers aan 138 (?) punten gebalanceerd is, moet dringend een beetje meer buiten komen. LOL

Turn 1
verlies ik 15 marines en schakel ik 9 flamers, 3 screamers en 7 horrors uit

Turn 2
Verlies ik 10 marines (door de 3 overlevende flamers van die 2 squads...) + 5 scouts door die 2 resterende screamers

Schakelen m'n scouts nog 1 screamer uit in de CC voordat ze sterven. Scattert de 3de flamer unit op een unit van mijn en is hij destroyed! Nog 2 flamers worden gedood. + de sternguard beginnnen aan hun gevecht tegen de 3 horror units. samengevat: alle sternguard dood en 1 unit horrors uitgeschakeld.

Turn 3 worden de SoB unit onder handen genomen (zij bleken nog het best bestand tegen de Daemons! Een 6++ en FnP Love met dit als resultaat

De terminators komen helpen tegen de rechts unit screamers en schakelen die uit.

Turn 4 De terminators komen helpen tegen de rechtse unit screamers en schakelen die uit, maar de greater deamon komt zich ook moeien. SoB veteran vangt de challenge op en sterf. Nu nog 1 SoB en Uriah tegen paar screamers & greater deamon.

Turn 5 De terminators hebben geen zin in een portie greater deamon, maar willen wel nog een BP scoren door een unit horrors uit te schakelen op het centrale objective. De laatste SoB wordt uitgeschakeld door de screamers in de combat en Uriah kan de challenge niet meer vermijden. Maar wonder bij wonder overleeft hij (3 4++ saves gehaald!) en hier eindigt de battle.

18 battle points voor Jason en 6 voor mij. Kansloos vanaf het begin (ik kon wel beter gedeployed hebben... Veel dingen bijgeleerd over de daemons, want ik kende ze eigenlijk helemaal niet goed).

Eindresultaat van het toernooi: 6des. Waar ik toch wel zeer tevreden mee ben Cool M'n lijst is op zich niet slecht, maar tegen de echte top legers schiet hij wel ongelooflijk te kort Huh
2012-2014: gekocht=464 geschilderd=421
2015: gekocht=002 geschilderd=004
tom_ep Offline
#5 Posted : 25 November 2012 11:26:32(UTC)

Tegen daemons moet je gewoon heel veel redundancy inbouwen. Divination helpt. Ik vind het wel grappig dat Jason denkt met dat leger van mij te winnen :)

Daemons krijgen in januari een update, ik hoop dat flamers en screamers dan eternal warrior verliezen, dan is het al wa meer balanced. M
Ureel Offline
#6 Posted : 25 November 2012 12:00:16(UTC)

Medals: WH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestSilver Yeti Small 2012: 2nd place Single SmallSilver Yeti Large 2012: 2nd place Single LargeSilver Yeti Unit 2012: 2nd place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageDW Campaign 2013 Veteran: The Glorioso CrisisWH40k Campaign 2013 Warlord: War for the Obsidian ThroneGolden Yeti Small 2013: 1st place Small ScaleDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: 40K Moderator, Restricted Access, Registered, CrowsOnly, Event Organisation

Dat zou inderdaad al een serieuze verbetering zijn.
Logan Grimnar Offline
#7 Posted : 25 November 2012 12:19:47(UTC)
Logan Grimnar

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warrior: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!Gamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Veteran: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Large 2013: 2nd place Large Scale

cool, reports!! keep'm comming

proficiat tom met je 1ste plaats, ik had het niet anders verwacht héBigGrin

idem voor thomas, 6des op 36 is zeker super goed!!!!!!

B
Redwyrmling Offline
#8 Posted : 25 November 2012 12:31:24(UTC)
Redwyrmling

Medals: WH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!WH40k Campaign 2013 Best Team: War for the Obsidian ThroneWH40k Campaign 2013 Veteran: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Jungle 2013: 2nd place Jungle TerrainEnchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Man

Als daemons eternal warrior verliezen dan moet de rest van het leger een serieuze overhaul krijgen om speelbaar te blijven vrees ik toch.
Ureel Offline
#9 Posted : 25 November 2012 12:45:10(UTC)

Het hoeft nier persé die eternal warrior te zijn. Als ze flamers gewoon een heavy flamer achtige template geven ipv een BOEM ALLES IS DOOD-template zou het ook al speelbaar zijn. En een eenheid die meerdere heavy flamer templates neerlegt is ook nog altijd zeer krachtig
Logan Grimnar Offline
#10 Posted : 25 November 2012 12:48:19(UTC)
Logan Grimnar

Originally Posted by: tom_ep Go to Quoted Post

Daemons krijgen in januari een update, ik hoop dat flamers en screamers dan eternal warrior verliezen, dan is het al wa meer balanced. M

oe, ik dacht dat ze net ene gehad hebben....Huh

B
Redwyrmling Offline
#11 Posted : 25 November 2012 14:35:35(UTC)
Redwyrmling

Man

Originally Posted by: Ureel Go to Quoted Post
Het hoeft nier persé die eternal warrior te zijn. Als ze flamers gewoon een heavy flamer achtige template geven ipv een BOEM ALLES IS DOOD-template zou het ook al speelbaar zijn. En een eenheid die meerdere heavy flamer templates neerlegt is ook nog altijd zeer krachtig

Lol, denk gewoon dat de makkelijkste manier zou zijn om de unit size te beperken in de zin van 1 - 3 ipv 1 - 9. 18 wounds met een 5+ inv clearen in 1 turn is gewoon heel moeilijk te doen. Dan ga je weer naar de oude stijl waarbij men 3 flamers meenam als suicide squad.
jACE Offline
#12 Posted : 25 November 2012 14:49:13(UTC)

Rank: Newbie

Tegen daemons moet je gewoon heel veel redundancy inbouwen. Divination helpt. Ik vind het wel grappig dat Jason denkt met dat leger van mij te winnen :)

Smile
Tom, proficiat trouwens,

Ik heb niet gezegd dat ik van je zou winnen; ik heb gezegd dat ik graag tegen dat leger van je zou spelen (Face it, allebei onze lijsten zijn er -way- over). Ik was echt benieuwd wat het zou geven ook al omdat ik nog niet veel tegen Grey Knights gespeeld heb. De enige lijst waar ik écht niet tegen wilde uitkomen was de Necron scythe & barge lijst.

De rumor is dat Daemons inderdaad eternal warrior zullen verliezen, waardoor ze (weeral) veel minder competitief zullen worden. Tenzij de rest van de lijst een boost krijgt. Geruchten gaan dat ze uitkomen in februari.

Anyway, ik heb me ferm geamuseerd. Ik vond het de beste Warpstorm tot nu toe. Leuke sfeer, toffe scenery, sympathieke spelers en goeie organisatie.
Bij deze schrijf ik mij nu al in voor volgend jaar (al dan niet met (overpowerde Wink ) Daemons).

Greets, Jason.
tom_ep Offline
#13 Posted : 25 November 2012 17:33:54(UTC)

Originally Posted by: jACE Go to Quoted Post

ik heb gezegd dat ik graag tegen dat leger van je zou spelen (Face it, allebei onze lijsten zijn er -way- over). Ik was echt benieuwd wat het zou geven ook al omdat ik nog niet veel tegen Grey Knights gespeeld heb. De enige lijst waar ik écht niet tegen wilde uitkomen was de Necron scythe & barge lijst.

Greets, Jason.

No prob Jason, ik wil anders gerust eens tot in brugge afzakken ofzo he, just name it :)

Maar ik heb vorige week met mijn lijst nog een Daemon list (bijna identieke kopie) van tafel geveegd op een toernooi met minimal losses. Het is gewoon echt geen contest ...

Vind je doe necron barge en scythe lijst dan erg? Want de mijne wint daar ook consequent van en ik heb ook barge en scythes mee he dus veel verschil is er niet echt ...
jACE Offline
#14 Posted : 25 November 2012 21:33:49(UTC)

Rank: Newbie

No prob Jason, ik wil anders gerust eens tot in brugge afzakken ofzo he, just name it :)

Maar ik heb vorige week met mijn lijst nog een Daemon list (bijna identieke kopie) van tafel geveegd op een toernooi met minimal losses. Het is gewoon echt geen contest ...

Vind je doe necron barge en scythe lijst dan erg? Want de mijne wint daar ook consequent van en ik heb ook barge en scythes mee he dus veel verschil is er niet echt ...

Wel, laat ons zeggen dat Grey Knights het iets makkelijker hebben dan Daemons of Orks tegen Necrons... Smile

Nu, op zaterdag 22 december is er bij ons in de club (Green Knight) een Kerstspecial.
Als je het ziet zitten, wil ik daar gerust een tafel reserveren.
tom_ep Offline
#15 Posted : 25 November 2012 22:32:42(UTC)

Originally Posted by: jACE Go to Quoted Post

Wel, laat ons zeggen dat Grey Knights het iets makkelijker hebben dan Daemons of Orks tegen Necrons... Smile

Nu, op zaterdag 22 december is er bij ons in de club (Green Knight) een Kerstspecial.
Als je het ziet zitten, wil ik daar gerust een tafel reserveren.

its on :)
Badgobbla Offline
#16 Posted : 26 November 2012 09:53:22(UTC)
Badgobbla

Medals: SBBTF 2011 Warrior: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Best Team: The Sea of SoulsWH40k Campaign 2012 Warboss: The Sea of Souls

Groups: CrowsOnly, Registered

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ok, hierbij mijn reportje.

Na Insurrection heb ik mijn lijst wat aangepast naar het volgende:
- librarian in termie armour met storm shield
- furioso dread met frag cannon in pod
- 2 x 5 assault termies (3th/ss) in land raider redeemer en crusader
- 2 x 10 tacticals met flamer en missile launcher
- 2 x 5 scouts (1 x met sniper rifles en camo cloaks)

1e ronde tegen Jelle Pynaerts en zijn Necron deathstar lijst. Hij had mee:
- 2 necron Overlords met tesseract labyrinths, mindshackle scarabs, resurrection orb
- een aantal crypteks (2 met solar pulse, 1 chronometron, 1 veil of darkness)
- 1 grote warrior blob van 20 man
- 2 x 5 warriors in ghost arks
- 2 x 5 Wraiths
- 3 Annihilation barges
1e turn probeer ik zijn grote blob-squad te decimeren met de furioso (lang leve het frag cannon), maar hij haalt bijna al zijn saves en dan wordt de furioso gechargeerd door enkele wraiths dus bye-bye furioso. Hij kan 1 land raider dood glancen met wat wraiths, waarna ik diezelfde wraiths chargeer met assault termies en de libby: deze combat blijft duren tot de laatste beurt. Mijn andere termies kunnen zijn blob chargeren en zorgen dus ook dat ze niet verder over de tafel kunnen teleporteren en ambetant doen. Tijdens turn 4 wordt er time gecalled en hij blijft proberen van mijn units af te maken ipv voor de objectives te gaan. Ik heb laatste turn en neem simpel 3 objectives en win aldus... 12-6

2e ronde tegen Patrick Pynaerts en zijn AV13 Blood Angel lijst (zo heb ik in één keer tegen de ganse Pynaerts-familie gespeeld...). Hij had mee:
- Mehpisto (da's de tweelingbroer van Mephiston)
- 3 Furioso dreds (waarvan 1 librarian)
- 2 x 10 assault marines met meltaguns en power weapon
- 3 Baal Predators
- 1 lascannon predator
- 1 vindicator
Patrick combat squad-ed zijn 2 assault squads om zo aan 4 troops te komen. Ik hou de mijne intact want hij heeft teveel shooting om een combat squad in 1 turn uit te moorden. Hij deployed alles behalve een furioso en de lascannon pred op één flank en ik refuse hem die flank. Plan was om die furioso en die pred uit te schakelen en zo minstens 2 quarters te houden, daarna wil ik zijn combat squads proberen in één turn uit te schakelen.
Dit lukt redelijk behalve het feit dat Patrick ongeveer 10 saves op 1 resterende assault marine haalt, waardoor het op het einde een draw is op primary. Ik haal het op secondary en tertiaries. 13-7 voor mij. Onze battle was op anderhalf uur gedaan en dan ben ik beginnen aan de Keyte's (was mss niet zo'n goed idee, mor ja).

3e ronde tegen Christiaan Van Der Perck en zijn Imperial Guard. Hij had mee:
- CCS in Vendetta met nen astropath
- 2 x veterans in vendetta's
- 3 griffons
- 5 chimera's gevuld met wa mannekes met melta en plasma
Hij heeft zeer weinig zaken die een AV14 ding kunnen uitschakelen, dus maak ik een muur met mijn land Raiders. Helaas kunnen zijn Griffons wel schieten op mijn marines en scouts, maar ik heb hem wel bezig gehouden voor een aantal turns. Op een bepaald moment kan hij 1 land raider kapot schieten met een lucky lascannon shot en dan begint het langzaam bergaf te gaan voor mij (de andere land raider immobilised zich in het putje dat de eerste gemaakt heeft...) en scoort hij meer punten op primary. Als we optellen blijkt het nog close te zijn: 9-11 voor hem.

In het algemeen tof tornooi en leuke tegenstanders. Meer van dat zou ik zeggen!
jerre Offline
#17 Posted : 26 November 2012 10:01:54(UTC)
jerre

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Warrior: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warlord: The Sea of SoulsGolden Yeti Large 2012: 1st place Single LargeBronze Yeti Unit 2012: 3th place UnitDW Campaign 2013 Veteran: The Glorioso CrisisWH40k Campaign 2013 Warrior: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Small 2013: 2nd place Small ScaleBronze Yeti Jungle 2013: 3th place Jungle TerrainThe Burgomeister of Ostend 2014: The Burgomeister of Ostend LeagueEnchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Event Organisation, CrowsOnly, Administrators, Restricted Access, Registered

Was thanked: 26 time(s) in 25 post(s)
Bedankt voor de reports en de feedback!
Brynjolf Irontooth Offline
#18 Posted : 29 November 2012 16:59:55(UTC)
Brynjolf Irontooth

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Was thanked: 40 time(s) in 37 post(s)
Meer feedback (T3): Klik
2013 // Modellen gekocht: 69 // Modellen geschilderd: 49

2013 // Scenery stukken afgewerkt: 29

...

2014 // Modellen gekocht: 159 // Modellen geschilderd: 23

2014 // Scenery stukken afgewerkt: 16

...

2015 // Modellen gekocht: 9 + een pak cowboys // Modellen geschilderd: 0

2015 // Scenery stukken WIP: 2 // Scenery stukken afgewerkt: 0
Redwyrmling Offline
#19 Posted : 29 November 2012 17:41:40(UTC)
Redwyrmling

Man

Originally Posted by: Brynjolf Irontooth Go to Quoted Post

De feedback is zeer lovend maar de punten (10/36) zijn wel vreemd en in sterk contrast met de commentaren.
Brynjolf Irontooth Offline
#20 Posted : 29 November 2012 17:44:04(UTC)
Brynjolf Irontooth

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Was thanked: 40 time(s) in 37 post(s)
Originally Posted by: Brynjolf Irontooth Go to Quoted Post

De feedback is zeer lovend maar de punten (10/36) zijn wel vreemd en in sterk contrast met de commentaren.

Dat zijn het aantal deelnemers die hun 'votes' uitgebracht hebben (10 van de 36 deelnemers ;) ).

De votes zelf zijn letters van A (perfect) tot E (super slecht) dacht ik.
2013 // Modellen gekocht: 69 // Modellen geschilderd: 49

2013 // Scenery stukken afgewerkt: 29

...

2014 // Modellen gekocht: 159 // Modellen geschilderd: 23

2014 // Scenery stukken afgewerkt: 16

...

2015 // Modellen gekocht: 9 + een pak cowboys // Modellen geschilderd: 0

2015 // Scenery stukken WIP: 2 // Scenery stukken afgewerkt: 0
Users browsing this topic
Guest
2 Pages12>
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.