logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

11 Pages«<91011
Clubavonden 2015
Krisser Offline
#201 Posted : 18 December 2015 10:30:57(UTC)
Krisser

Rank: Stormcrow

Groups: Registered
Man

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jotie, ben je aanwezig vanavond? (Warhammer Invasion exp ligt hier op je te wachten ^^).

Brynjolf Irontooth Offline
#202 Posted : 18 December 2015 10:40:59(UTC)
Brynjolf Irontooth

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Veteran: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Veteran: The Sea of SoulsWH40k Doubles Event 2012 Veteran: The World Ends Now!BBQ Bash 2012 Veteran: Carni-FestGolden Yeti Small 2012: 1st place Single SmallGolden Yeti Unit 2012: 1st place UnitGamesday 2012 Veteran: Xmas CarnageWH40k Campaign 2013 Warboss: War for the Obsidian ThroneBronze Yeti Small 2013: 3th place Small ScaleGolden Yeti Large 2013: 1st place Large ScaleGolden Yeti Jungle 2013: 1st place Jungle TerrainDL League 2014 Veteran: The Burgomeister of Ostend League

Groups: Event Organisation, Administrators, CrowsOnly, Registered, Restricted Access

Was thanked: 40 time(s) in 37 post(s)
Krisser;24479 wrote:
Jotie, ben je aanwezig vanavond? (Warhammer Invasion exp ligt hier op je te wachten ^^).

Nope, helaas. Je mag het anders wel in de clubkast laten leggen en dan schrijf ik je het bedrag voor die WHI expansion + die dobbelstenen wel over.
2013 // Modellen gekocht: 69 // Modellen geschilderd: 49

2013 // Scenery stukken afgewerkt: 29

...

2014 // Modellen gekocht: 159 // Modellen geschilderd: 23

2014 // Scenery stukken afgewerkt: 16

...

2015 // Modellen gekocht: 9 + een pak cowboys // Modellen geschilderd: 0

2015 // Scenery stukken WIP: 2 // Scenery stukken afgewerkt: 0
Krisser Offline
#203 Posted : 18 December 2015 11:17:55(UTC)
Krisser

Man

Oké, komt in orde!
jerre Offline
#204 Posted : 21 December 2015 10:56:33(UTC)
jerre

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Warrior: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warlord: The Sea of SoulsGolden Yeti Large 2012: 1st place Single LargeBronze Yeti Unit 2012: 3th place UnitDW Campaign 2013 Veteran: The Glorioso CrisisWH40k Campaign 2013 Warrior: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Small 2013: 2nd place Small ScaleBronze Yeti Jungle 2013: 3th place Jungle TerrainThe Burgomeister of Ostend 2014: The Burgomeister of Ostend LeagueEnchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Event Organisation, CrowsOnly, Administrators, Restricted Access, Registered

Was thanked: 26 time(s) in 25 post(s)
Kleine recap van vrijdag: X-wing gespeeld tegen Sébastien. Hij speelde een behoorlijk moeilijke lijst (Vader en Soontir Fell met steun van Palpatine) en mijn twee A-wings en twee X-wings zijn uiteindelijk gewonnen.

Kris en Niels speelden ondertussen een ander battletje. Daarna hebben we gewisseld en kon Korneel eens aan de knuppel van mijn vloot staan tegen Niels.

Ik heb dan nog Taipan gespeeld (leuk spelletje!) en ergens een kaartspel met diertjes. Dat bleek moeilijker dan gedacht LOL
Driesfield Offline
#205 Posted : 21 December 2015 12:07:41(UTC)

Rank: Filthy Fowler

Groups: Event Organisation, Administrators, Registered, Restricted Access, CrowsOnly

Was thanked: 5 time(s) in 3 post(s)
En "Call to Glory" Jerre
Blood bowl is a way of life!
ThePantsMan Offline
#209 Posted : 21 December 2015 13:19:17(UTC)
ThePantsMan

Rank: Wandering Wizard

Medals: Enchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Event Organisation, Magic Moderator, 40K Moderator, Administrators, BoardgameGeek, Restricted Access, Registered, CrowsOnly

Was thanked: 9 time(s) in 9 post(s)
2 spelletjes Xwing gespeeld tegen Kris en Korre.

Mijn lijst was decimator / Soontir fel.

1ste game was tegen Kris. Het bleef lang spannend en had na een uur spelen slechts een minor victory binnen. Er was 1 B-wing van hem gesneuveld, maar mijn decimator had er al flink van langs gekregen. We hebben dan nog 1 of 2 beurten verder gespeeld en toen werd mijn voorsprong iets groter want ik kreeg zijn 2de B-Wing ook neer. (Ik weet niet als ik nog dingen heb kunnen afmaken?) Mijn soontir bleef onbeschadigd en ik denk dat mijn decimator nog 1 of 2 hull had... Very close dus :). Veel bijgeleerd in deze game! Thx Kris!

2de was dan tegen Korre met Jerre zijn toch wel vrij stevige Rebel lijst. Met Poe R2/D2,etc... , een stress Xwing en 2 Aldi A-wings. Ik moet zeggen dat Korre voor een eerste keer zeer goed vloog. Hij had zelfs in beurt 2 mijn Soontir kunnen blokkeren, maar kon daar jammergenoeg niet van profiteren. Vervolgens richte hij zijn pijlen op mijn decimator die ook in deze game een flinke pak damage te verwerken kreeg. Ik kon er vrij snel een A-wing uit halen en vervolgens met 2 keer "random" te schieten zijn stress X-Wing vermorzelen. 1 of 2 beurten later ook met 2 goeie shots Poe eruit gehaald. Het zat Korre dus niet echt mee op vlak van evade-dice. Toen vloog er nog 1 A-wing rond die het moest opnemen tegen Soontir + Decimator en hebben we elkaar een hand gegeven. Ook een leuke battle waar ik ook weer wat nieuwe zaken heb ontdekt.
2014 || Gekocht: 32 - Geschilderd: 83
jerre Offline
#206 Posted : 21 December 2015 13:38:06(UTC)
jerre

Medals: Gamesday 2010 Veteran: First editionSBBTF 2011 Warrior: Second EditionGamesday 2011 Veteran: Singularity CampaignWH40k Campaign 2012 Warlord: The Sea of SoulsGolden Yeti Large 2012: 1st place Single LargeBronze Yeti Unit 2012: 3th place UnitDW Campaign 2013 Veteran: The Glorioso CrisisWH40k Campaign 2013 Warrior: War for the Obsidian ThroneSilver Yeti Small 2013: 2nd place Small ScaleBronze Yeti Jungle 2013: 3th place Jungle TerrainThe Burgomeister of Ostend 2014: The Burgomeister of Ostend LeagueEnchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Event Organisation, CrowsOnly, Administrators, Restricted Access, Registered

Was thanked: 26 time(s) in 25 post(s)
Quote:
Niels: een Decimator op 1 of 2 hull telt tegenwoordig ook voor de helft van de punten!

Oei, dan weet ik niet als ik de victory mag claimen aangezien mijn decimator meer dan 50 punten was....

Ik kijk alvast ook uit naar de volgende vluchten!
Krisser Offline
#207 Posted : 21 December 2015 16:00:11(UTC)
Krisser

Man

jerre;24486 wrote:

Niels: een Decimator op 1 of 2 hull telt tegenwoordig ook voor de helft van de punten!

Aha! Cool LOL

Leuke & vooral spannende avond.

M'n eerste battle was tegen de Decimator & Soontir van Niels. Heel spannend eerste halfuur, tot ik m'n eerste B-Wing verloor. Dan was het alle hens aan dek. Door m'n ietwat lompe vliegkunst enkele foutjes gemaakt waardoor ik niet de broodnodige damage kon doen aan z'n decimator. Op het einde sneuvelde dan nog m'n tweede B-Wing.

M'n tweede battle was tegen de Emperor build van Sébastien. Alsook hier super spannend!
Ik verloor al tijdens de eerste encounter Poe, wat toch wel een aderlating was. Maar hierop kon ik al snel Soontir elimineren. Telkens ik een schip verloor kon ik de beurt er op één van Sébastien neer halen.
Op het einde was het enkel m'n laatste B-Wing tegen Vader, na wat rondjes vliegen en K-Turns aan beide zijde nam Vader de bovenhand en deelde de final blow uit.

Ferme avond, ik kijk al uit naar de volgende!
ThePantsMan Offline
#208 Posted : 22 December 2015 12:47:26(UTC)
ThePantsMan

Rank: Wandering Wizard

Medals: Enchanted Bunny: You conquered at least one base in the Smash Up tournament

Groups: Event Organisation, Magic Moderator, 40K Moderator, Administrators, BoardgameGeek, Restricted Access, Registered, CrowsOnly

Was thanked: 9 time(s) in 9 post(s)
Krisser;24487 wrote:
jerre;24486 wrote:

Aha! Cool LOL

Leuke & vooral spannende avond.

M'n eerste battle was tegen de Decimator & Soontir van Niels. Heel spannend eerste halfuur, tot ik m'n eerste B-Wing verloor. Dan was het alle hens aan dek. Door m'n ietwat lompe vliegkunst enkele foutjes gemaakt waardoor ik niet de broodnodige damage kon doen aan z'n decimator. Op het einde sneuvelde dan nog m'n tweede B-Wing.

M'n tweede battle was tegen de Emperor build van Sébastien. Alsook hier super spannend!
Ik verloor al tijdens de eerste encounter Poe, wat toch wel een aderlating was. Maar hierop kon ik al snel Soontir elimineren. Telkens ik een schip verloor kon ik de beurt er op één van Sébastien neer halen.
Op het einde was het enkel m'n laatste B-Wing tegen Vader, na wat rondjes vliegen en K-Turns aan beide zijde nam Vader de bovenhand en deelde de final blow uit.

Ferme avond, ik kijk al uit naar de volgende!

Oei, ja dan zou dat idd wel kunnen een draw geweest zijn want mijn Decimator was meer dan de helft van de punten.
Maakt nie uit was leuke battle :).
2014 || Gekocht: 32 - Geschilderd: 83
Users browsing this topic
Guest
11 Pages«<91011
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.